پرسش و پاسخهای متداول
خطای 807
علت: عدم برقراری ارتباط با سرویس دهنده ساین یا ثبت احوال
راه حل: جهت تست ارتباط با سرویس دهنده، مراحل زیر را دنبال نمایید:
1- منوی Start باز کنید، در محیط RUN دستور CMD را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید.
2- در پنجره باز شده دستور Ping 10.21.243.121 را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید.
در صورتی که خروجی دستور مطابق شکل بالا باشد، ارتباط شما با سرویس دهنده پیشخوان برقرار است.
**- در غیر اینصورت یا ارتباط اینترانت از مخابرات قطع می باشد، یا ارتباط از سیستم کامپیوتری تا مودم اینترانت داخل دفتر برقرار نیست.
***- پس از اطمینان از موارد یاد شده، اقدام به خاموش نمودن فایروال ویندوز و یا غیرفعال نمودن آنتی ویروس خود نمایید.
با تشکر
بازگشت به فهرست > طرح SIN، ثبت احوال، کارت هوشمند ملی
آخرین بروزرسانی Tue, Dec 26 2017 3:19pm