پرسش و پاسخهای متداول
توضیحات داشبورد مدیریت دفاتر
پیرو تقاضای دفاتر پیشخوان دولت، جهت مدیریت بهتر خدمات و امکان توزیع خدمات بر اساس سرویس و توزیع بهتر فرآیندها و حسب قولی که به دفاتر داده شده بود امکان جدیدی با عنوان " داشبورد مدیریت دفتر" به پرتال اضافه گردیده است که دارای قابلیت های زیر می باشد :
1-تخصیص دسترسی جداگانه ورود به پرتال به تفکیک اپراتور توسط مدیر دفتر
2-تخصیص کانکشن ساین به تفکیک اپراتور توسط مدیر دفتر
3-تعیین سطح دسترسی به خدمات پرتال برای اپراتورها توسط مدیر دفتر
4-مدیریت اپراتورها توسط مدیر دفتر
5-نظارت و مانیتورینگ عملکرد اپراتورهای دفتر در امر خدمت رسانی
راهنمای مربوطه در سامانه LMS در بخش لینک های پرکاربرد نیز قرار داده شده است.
و فایل راهنما را طبق پیوست میتوانید مطالعه فرمایید:
1-تخصیص دسترسی جداگانه ورود به پرتال به تفکیک اپراتور توسط مدیر دفتر
2-تخصیص کانکشن ساین به تفکیک اپراتور توسط مدیر دفتر
3-تعیین سطح دسترسی به خدمات پرتال برای اپراتورها توسط مدیر دفتر
4-مدیریت اپراتورها توسط مدیر دفتر
5-نظارت و مانیتورینگ عملکرد اپراتورهای دفتر در امر خدمت رسانی
راهنمای مربوطه در سامانه LMS در بخش لینک های پرکاربرد نیز قرار داده شده است.
و فایل راهنما را طبق پیوست میتوانید مطالعه فرمایید:
فایل پیوست: داشبورد مدیریت دفاتر.pdf (1.8 mb)
بازگشت به فهرست > درگاه پیشخوان
آخرین بروزرسانی Mon, Jun 12 2017 11:54am