پرسش و پاسخهای متداول
در صورت ارسال نشدن یوزر و پسورد برای متقاضی چه فرایندی را میبایست انجام داد ؟
درصورتی که متقاضی پسورد خود را فراموش و یا دریافت ن کرده است :
چنانچه سمت متقاضی کارگر باشد :
از قسمت مدیریت کاربران => لیست کاربران، کدملی متقاضی را در کادر جستجو ( کد ملی /کد فراگیر اتباع ) جستجو نموده و با استفاده از گزینه ارسال مجدد رمز اطلاعات متقاضی را مجددا ارسال فرمایید. در این صورت پسورد جدید ایجاد و برای متقاضی پیامک می شود.
چنانچه سمت متقاضی کارفرمای حقوقی باشد :
از پنل مدیریت شرکت / کارگاه => لیست شرکت ها = شناسه ملی شرکت را جستجو نموده اطلاعات شرکت و متقاضی نمایش داده میشود و میتوان از ایکون ویرایش / ویرایش انجام دهید تا مجدد یوزر و پسورد ارسال گردد
بازگشت به فهرست > احراز هویت کارگران و کارفرمایان
آخرین بروزرسانی Mon, Mar 11 2019 9:42am