واحد بانکداری (پیشخوان الکترونیک): سوالات متداول پایانه های فروش (پوز)
توضیحات در خصوص سوالات متداول پایانه های فروش (پوز)
Frequently Asked Questions
- 1. چه نوع شماره حسابی برای درخواست دستگاه پوز پیشخوان باید ارائه شود؟
- 10. توسط دستگاه پوز پیشخوان چه خدماتی را می توانیم ارائه دهیم؟
- 11. استفاده از این دستگاه پوز چقدر هزینه دارد؟
- 12. آیا تمامی صفحات باید مهر و امضا داشته باشد؟
- 13. از چه زمانی شروع به کار با این دستگاه انجام می شود؟
- 14. چند نسخه از قرارداد نیاز است؟
- 15. مدارک لازم هم باید دو نسخه ارسال گردد؟
- 16. آیا مدارک ارسالی باید برابر اصل باشد؟
- 17. کپی کارت ملی از هر دو طرف باید باشد یا خیر؟
- 18. در چه صورت قرارداد و مدارک ارسالی مورد قبول واقع نمیشود؟
- 19. قرارداد را چگونه در یافت کنیم؟
- 2. شماره حساب باید به نام چه کسی باشد؟
- 20. چگونه باید قرارداد را ارسال کنیم؟
- 21. چگونه از وضعیت درخواست دستگاه پایانه فروش پس از ارسال قرارداد و مدارک مطلع شویم؟
- 22. آیا در صورت ارائه سرویس جدید بر روی دستگاه کارتخوان پیشخوان نیازی به ارسال مجدد قرارداد و دریافت دستگاه دوم می باشد؟
- 23. نحوه دریافت دستگاه دوم چگونه میباشد؟
- 24. آموزش های لازم برای نحوه ارائه سرویس های جدید را چگونه دریافت کنیم؟
- 3. چه شماره حسابی برای اشخاص حقوقی (شرکت و سازمان و ....) باید معرفی گردد؟
- 4. حساب نزد چه بانکی باشد؟
- 5. استفاده از خدمات پیشخوان الکترونیک کارمزدی دربردارد ؟
- 6. مزیت استفاده از دستگاه پوز پیشخوان نسبت به دستگاه پوز سایر بانک ها چیست؟
- 7. آیا برای دریافت دستگاه پایانه فروش پیشخوان الزامی وجود دارد؟
- 8. آیا دفاتری که چند تا دستگاه پوز دارند نیاز هست که بازم این دستگاه را دریافت کنند؟
- 9. دفاتری که مدارک آنها از مدت گذشته و تمدید نشده است چه کاری باید انجام دهند؟
- خدمات متمرکزثبت احوال_خدمات شناسنامه_فرآیند راه اندازی
- راهنمای افزونه پرداخت پوز یا پایانه فروش پیشخوان(PCPOS)
- راهنمای انجام تنظیمات پایه دستگاه های کارتخوان جدید- نارنجی رنگ
- راهنمای تعویض کارتخوان
- راهنمای نصب افزونه پرداخت اینترنتی IPG