پرسش و پاسخهای متداول

تغییرات بروزرسانی سامانه کارت بهداشت 1400/07/17
 (مهم): تغییرات جدید سامانه #کارت_بهداشت به شرح زیر می باشد:

1- اعلان های رد یا تایید درخواست ها 24 ساعت بعد در سامانه پیشخوان لحاظ خواهد شد. اما اگر متقاضی زودتر از 24 ساعت به پیشخوان مراجعه کرد، کاربر میتواند با استفاده از گزینه استعلام آخرین وضعیت، آخرین اعلان را دریافت نماید. جهت مطالعه توضیحات بیشتر و فایل راهنما این مورد اینجا کلیک کنید


2- امکان چاپ مجدد کارت بهداشت تا 24 ساعت از زمان اولین چاپ، برای کاربر پیشخوان فراهم شد. پس از فرصت تعیین شده به هیچ عنوان امکان چاپ مجدد کارت بهداشت وجود ندارد.


3-لیست استان و شهرستان ها در سامانه کارت بهداشت بروز شده است. به دو نکته توجه نمایید، در برخی موراد نیازی به وارد نمودن شهر نیست لذا در صورتی که در منو شهر ، گزینه ای نمایش داده نشود هم میتوانید بدون انتخاب شهر ثبت نام را کامل کنید.
اما در صورتی که پس از انتخاب استان ، منوی شهرستان باز نمیشود، مشکل از مرورگر است. لطفا مرورگر را بروزرسانی کنید.


4-لیست مشاغل نیز جدید شده است. اکسل مشاغل جدید در پیوست موجود است. میتوانید دانلود نمایید.


5-در انتخاب دانشگاه علوم پزشکی دقت نمایید، مراکز بهداشتی تحت پوشش هر دانشگاه، صرفا درخواست های مربوط به دانشگاه خود را میتوانند دریافت و مشاهده نمایند.


6-امکان ثبت درخواست جدید برای افرادی که کارت بهداشت قبلی آنها چاپ نشده است (درخواست آنها در وضعیت در انتظار چاپ کارت است) اما اعتبار کارت آنها گذشته است، فراهم گردیده است. (قبلا هنگام ثبت درخواست جدید برای این افراد پیغام درخواست درجریان، نمایش داده میشد). 


7-درخواست های متقاضیان در شرایط زیر به صورت سیستمی رد درخواست خواهد شد و می بایست مجدد برای متقاضی درخواست جدید ثبت گردد:
   =>درصورتی که متقاضی تا یک ماه از زمان ثبت درخواست به مراکز بهداشتی مراجعه نکند درخواست به صورت اتوماتیک لغو می گردد.
   =>درصورتی که معاینه اولیه توسط پزشک انجام شود اما متقاضی بیش از 20 روز به همراه نتایج آزمایش به مراکز بهداشتی مراجعه نکند، درخواست به صورت اتوماتیک لغو می گردد.

فایل پیوست: مشاغل مشمول کارت بهداشت-1400.xlsx (19.2 kb) 
بازگشت به فهرست > صدورکارت بهداشت - وزارت بهداشت


 آخرین بروزرسانی Mon, Oct 12 2020 5:13pm

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!