Frequently Asked Questions

نحوه فعال سازی خدمت :
این خدمت شامل دو مرحله است و دسترسی های هر مرحله مجزا است:

1-ارسال نامه به ارگان مربوطه:
-جهت فعالسازی دسترسی ثبت و ارسال نامه در خدمت مکاتبات اداری=> دفتر می بایست عضو شبکه پیشخوان (sin) باشد و همچنین دفاتر می بایست دوره اموزشی خدمت مربوطه را طی کرده و چنانچه نمره ی قبولی را اخذ نمایند دسترسی خدمت مربوطه فعال میگردد.

2-دریافت پاسخ نامه:
-پس از ثبت نام در سایت پیشخوان جهت تکمیل مدارک و ارسال مستندات به نشانی شرکت و واریز مبلغ بابت دریافت مودم 4g (موارد در لینک ثبت نام وجود دارد)- و پس از بررسی های لازم و ارسال مدارک به نهاد کد کاربری و رمز عبور بصورت پیامک به موبایل اشخاص حقیقی و یا حقوقی ارسال میگردد. سپس با نصب اتصال مربوط به مکاتبات اداری دفتر میتواند جهت ارسال و دریافت نامه اداری اقدام نماید.
توضیحات بیشتر درخصوص نحوه فعال سازی پاسخ نامه ، در لینک زیر می باشد:
http://icsco.ir/?page_id=1939



Back To Index > مکاتبات اداری


 Last updated Wed, Jun 14 2017 3:33pm

Please Wait!

Please wait... it will take a second!