پرسش و پاسخهای متداول

نحوه فعال سازی خدمت :
 این خدمت شامل دو مرحله است و دسترسی های هر مرحله مجزا است:

1-ارسال نامه به ارگان مربوطه:
-جهت فعالسازی دسترسی ثبت و ارسال نامه در خدمت مکاتبات اداری=> دفتر می بایست عضو شبکه پیشخوان (sin) باشد و همچنین دفاتر می بایست دوره اموزشی خدمت مربوطه را طی کرده و چنانچه نمره ی قبولی را اخذ نمایند دسترسی خدمت مربوطه فعال میگردد.

2-دریافت پاسخ نامه:
-دفاترحقوقی میتوانند در سایت زیر جهت تکمیل مدارک و ارسال مستندات به نشانی شرکت و واریز مبلغ بابت دریافت مودم 4g اقدام نمایند(توضیحات در لینک ثبت نام وجود دارد):
توضیحات بیشتر درخصوص نحوه فعال سازی پاسخ نامه ، در لینک زیر می باشد:
http://icsco.ir/?page_id=1939

 پس از بررسی های لازم، مدارک به نهاد ریاست جمهوری ارسال و کد کاربری و رمز عبور به موبایل اشخاص حقوقی پیامک میگردد. سپس با نصب اتصال مربوط به مکاتبات اداری دفتر میتواند جهت ارسال و دریافت نامه اداری اقدام نماید (در همین پایگاه دانش موجود است).



فایل پیوست: WhatsApp Image 2021-12-18 at 09.21.20.jpeg (215.4 kb) 
بازگشت به فهرست > مکاتبات اداری


 آخرین بروزرسانی Wed, Jun 14 2017 2:33pm

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!