Frequently Asked Questions
هنگام ورود به سامانه احراز هویت سجام خطای Not Found دریافت مینمایم
دفاتر پیشخوان محترم که هنگام ورود به سامانه احراز هویت سجام از طریق سیستم شبکه پیشخوان(SIN) ، با خطای Not Found مواجه میشوند=>
خواهشمند است تنظیمات سیستم اصلی را مطابق فیلم آموزشی پیوست اقدام نمایند.
1-از قسمت منوی استارت وارد کنترل پنل میشوید.
2- قسمت network and internet کلیک مینمایید.
3-و سپیس قسمت network and sharing center وارد میشوید و سمت چپ رویchange adapter settingکلیک مینمایید.
4-پنجره network connection باز میگردد روی آیکنEthernetکلیک راست نمایید روی قسمت properties کلیک نمایید.
5-پنجره Ethernet properties باز میگردد تیک internet protocol version6 را بردارید و سپس روی internet protocol version 4 تک کلیک نمایید سپس گزینه properties
را کلیک نمایید.
6-قسمت advanced را کلیک نمایید و سپس بررسی نمایید که قسمت automatic metric تیک خورده باشد.
7-سیستم را restart نمایید.
1-از قسمت منوی استارت وارد کنترل پنل میشوید.
2- قسمت network and internet کلیک مینمایید.
3-و سپیس قسمت network and sharing center وارد میشوید و سمت چپ رویchange adapter settingکلیک مینمایید.
4-پنجره network connection باز میگردد روی آیکنEthernetکلیک راست نمایید روی قسمت properties کلیک نمایید.
5-پنجره Ethernet properties باز میگردد تیک internet protocol version6 را بردارید و سپس روی internet protocol version 4 تک کلیک نمایید سپس گزینه properties
را کلیک نمایید.
6-قسمت advanced را کلیک نمایید و سپس بررسی نمایید که قسمت automatic metric تیک خورده باشد.
7-سیستم را restart نمایید.
Attachments: sejam-notfound-2.mp4 (2 mb)
Back To Index > خدمات پیشخوان سجام
Last updated Sun, Jul 29 2018 1:21pm